
Всесвітньо відомий актор, продюсер і незаперечний гуру бойових мистецтв Чак Норріс став новим послом бренду Fiat. У рекламній компанії Fiat Professional, яка представляє пікапи і фургони цього бренду, Чак Норріс буде відігравати провідну роль. Рекламна кампанія стартує в липні і обіцяє бути спекотною. Fiat робить ставку на світову популярність актора і популярність його в соціальних мережах, що не може не привернути увагу користувачів до оновленої модельної лінійки Fiat Professional.
Так, наприклад, в пошуку Google при введенні запиту «Чак Норріс» виводиться близько 12 мільйонів результатів, а в найбільшому відеотреккері YouTube – близько 800 000. Не варто випускати з виду так само величезну кількість мемів, коміксів і приколів, які пов’язані з ім’ям актора і зустрічаються на просторах інтернету з неперевершеною регулярністю. Саме його нереальна популярність і іронічність, роблять Чака справжнім супергероєм. Ці факти дуже вплинули на те, що Чак Норріс став обличчям рекламної компанії Fiat.
Чак представлятиме Fiat Professional в Європі, на Близькому Сході і в Африці. Він як ніхто інший, уособлює цінності бренду: динамічність, надійність, рішучість і близькість до покупця. На вибір вплинули і результати дослідження, проведеного Fiat на європейському ринку, яке показало, що Чак Норріс є найкращою кандидатурою з точки зору значущості та привабливості для професійних клієнтів.
Практика залучення знаменитостей до рекламних кампаній автомобільних брендів не нова. Так, раніше з Fiat співпрацювали Дженіфер Лопес та Міхаель Шумахер.